8 Iunie, final de proiect, an școlar 2023-2024

Concursul de creativitate și programare 4IT50, ediția a III-a, ediția a III-a, cuprins în CPEERI 2024, nr. 744, ajuns acum interjudețean, a fost din nou altfel!

În acest an, concursul de programare a fost clasic, dar ca și noutate,  am organizat un  concurs de jocuri educaționale de tip Gameboard, fără calculator. Creatorii jocurilor și voluntarii din proiect s-au jucat, în curtea liceului, testând fiecare joc în parte. O altă noutate este că am invitat elevi din alte județe și din alte școli, deschizând participarea către licee care nu profil de informatică.

După etapa de evaluare, a avut loc premierea câștigătorilor, unde ne-am bucurat să o avem alături pe doamna inspector școlar Amalia Gurzău, căreia îi mulțumim pentru sprijin și implicare.

Suntem recunoscători sponsorilor noștri BOSH, TAZ IT INFRASTRUCTURE și Fundației LEARN&VISION, care ne-au facilitat buna desfășurare a concursului și premierea elevilor.

PREMII la Concursul de Programare

Clasa a IX-a Ceclan Tudor I Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Morariu Tudor II Colegiul National „Emil Racoviță”, Cluj-Napoca
Rus Dani Razvan III Colegiul Național „Mihai Viteazul”, Turda
Clasa a X-a Margine Ioan Cristian I Colegiul Național de Informatică „Grigore Moisil”, Brașov
Nicoara Darius II Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Pop Matei Tudor III Liceul Teoretic „Avram Iancu”, Cluj-Napoca
Clasa a XI-a Hosu George-Bogdan I Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Milandru Nicon David II Colegiul Național de Informatică „Grigore  Moisil”, Brașov
Calbureanu Victor-Ioan II Colegiul Național „Samuel von Brukenthal”, Sibiu
Mateiu Ianis Cristian Vasile III Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan”, Alba Iulia

Comisia a fost formată din:

  • Gabor Ioana
  • Ignat Alex
  • Ignat Dragoș
  • Lăuran David
  • Măierean Mircea

PREMII la Concursul de Jocuri Educaționale

Premiul I Jocul „Visează repede” realizat de  Tomoș Ioana-Leontina și Arvinte George-Cristian de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca

Premiul II Jocul „Călătoria EduPlay” realizat de Dican Anamaria  de la Colegiul Național „Samuel von Brukenthal”, Sibiu

Premiul III Jocul „Cu capul înainte în oceanul cărților” realizat de Boroș Ilinca de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca

Premii speciale

  • Jocul Insula Zânelor realizat de Dumitrașcu Maria și Șatalan Andreea de la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu”, București
  • Jocul „Quiz Pong” realizat de Rozenfeld Robert, Deac Alin și Ghiba Răzvan de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca

Comisia a fost formată din:

  • Profesor consilier Ținică Silvia
  • Lector dr. Ing. Kuderna-Bența Iulian UBB Cluj

Mulțumim tuturor celor implicați și privim cu încredere spre viitor către următoarele ediții ale acestui concurs!