8 Iunie, final de proiect, an școlar 2023-2024
Concursul de creativitate și programare 4IT50, ediția a III-a, ediția a III-a, cuprins în CPEERI 2024, nr. 744, ajuns acum interjudețean, a fost din nou altfel!
În acest an, concursul de programare a fost clasic, dar ca și noutate, am organizat un concurs de jocuri educaționale de tip Gameboard, fără calculator. Creatorii jocurilor și voluntarii din proiect s-au jucat, în curtea liceului, testând fiecare joc în parte. O altă noutate este că am invitat elevi din alte județe și din alte școli, deschizând participarea către licee care nu profil de informatică.
După etapa de evaluare, a avut loc premierea câștigătorilor, unde ne-am bucurat să o avem alături pe doamna inspector școlar Amalia Gurzău, căreia îi mulțumim pentru sprijin și implicare.
Suntem recunoscători sponsorilor noștri BOSH, TAZ IT INFRASTRUCTURE și Fundației LEARN&VISION, care ne-au facilitat buna desfășurare a concursului și premierea elevilor.
PREMII la Concursul de Programare
Clasa a IX-a | Ceclan Tudor | I | Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca | |
Morariu Tudor | II | Colegiul National „Emil Racoviță”, Cluj-Napoca | ||
Rus Dani Razvan | III | Colegiul Național „Mihai Viteazul”, Turda | ||
Clasa a X-a | Margine Ioan Cristian | I | Colegiul Național de Informatică „Grigore Moisil”, Brașov | |
Nicoara Darius | II | Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca | ||
Pop Matei Tudor | III | Liceul Teoretic „Avram Iancu”, Cluj-Napoca | ||
Clasa a XI-a | Hosu George-Bogdan | I | Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca | |
Milandru Nicon David | II | Colegiul Național de Informatică „Grigore Moisil”, Brașov | ||
Calbureanu Victor-Ioan | II | Colegiul Național „Samuel von Brukenthal”, Sibiu | ||
Mateiu Ianis Cristian Vasile | III | Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan”, Alba Iulia |
Comisia a fost formată din:
- Gabor Ioana
- Ignat Alex
- Ignat Dragoș
- Lăuran David
- Măierean Mircea
PREMII la Concursul de Jocuri Educaționale
Premiul I Jocul „Visează repede” realizat de Tomoș Ioana-Leontina și Arvinte George-Cristian de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Premiul II Jocul „Călătoria EduPlay” realizat de Dican Anamaria de la Colegiul Național „Samuel von Brukenthal”, Sibiu
Premiul III Jocul „Cu capul înainte în oceanul cărților” realizat de Boroș Ilinca de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Premii speciale
- Jocul Insula Zânelor realizat de Dumitrașcu Maria și Șatalan Andreea de la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu”, București
- Jocul „Quiz Pong” realizat de Rozenfeld Robert, Deac Alin și Ghiba Răzvan de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, Cluj-Napoca
Comisia a fost formată din:
- Profesor consilier Ținică Silvia
- Lector dr. Ing. Kuderna-Bența Iulian UBB Cluj
Mulțumim tuturor celor implicați și privim cu încredere spre viitor către următoarele ediții ale acestui concurs!